Welkom op mijn reisblog!

REISBLOG ALFONS

2018-01 Zijderoute DjoserWelkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Wil je het verhaal in word ontvangen, vraag dat dan even per mail, [email protected]

Vandaag is het 7 mei 2018. Over een kleine week vlieg ik vanaf Schiphol naar Ashgabat, de hoofdstad van Turkmenistan. Vanaf daar ga ik het deel van de ZIJDEROUTE tussen Iran en China bereizen.  Ik ga samen met Bart, (de échte...) opa van 2 van mijn kleinkinderen, die ons hopelijk gaan uitzwaaien.

2018-05-06 in de Keukenhof  Hierbij een foto die mijn vrouw Anja van ons heeft gemaakt op de Keukenhof. De oudere dame is Omi van 92 jaar. Zij heeft het heft en de achterkleinkinderen nog goed in eigen hand.

Ik had altijd al een verlangen naar de Zijderoute. Misschien heeft het er mee te maken dat ik tich keer op tv naar Ali Baba en de 40 rovers heb gekeken. Ook foto's van gebouwen in met name Samarkand vond en vind ik zo mysterieus.... Dus daarom op pad met Djoser 22 dagen vanaf Ashgabat, via Oezbekistan en Kirgizstan naar Almaty in Kazakhstan vanwaar 3 juni weer het vliegtuig naar Nederland.

IMG_20180122_0001

'sleduyet prodolzhit' (russisch voor wordt vervolgd)

1. Reislogger:
    5 mei 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Tanja ten Berge:
    7 mei 2018
    Waiw Alfons, super mooie reis lijkt me. En je droom uit laten komen is natuurlijk fantastisch
    Geniet en ben benieuwd naar je belevenissen!
  3. Bouke:
    7 mei 2018
    Mooi Alfons! Veel bijzondere momenten wens ik je toe...en vergeet niet zo'n mooi zijderoutezacht sjaaltje voor Anja mee te nemen!
  4. Piet Roberts:
    7 mei 2018
    Ik zal je verslagen met graagte lezen. Ben erg benieuwd. Ik wens je een goede vlucht heen en terug en veel belevenissen op je reis.
  5. Lidwien en Marcel:
    7 mei 2018
    Goed Alfons dat je je droom waarmaakt. We zijn nieuwsgierig naar je verhalen.
  6. Hans Silvia:
    En wij lezen graag mee.
  7. Joop:
    Dat ga ik zeker volgen!
  8. Chris:
    8 mei 2018
    Volledig kalm, toegankelijk, stil - dat is het wezen
    van de weg. Zich uitbreidend, samentrekkend,
    dodend, leven gevend - dat is de subtiele functie
    ervan.
  9. Chris:
    8 mei 2018
    Kan nu al niet meer slapen vanwege het wachten op het
    volgende reisverslag .......
  10. Jos Visser:
    8 mei 2018
    Hele goede reis gewenst Bart en Alfons en ik hoor graag jullie belevenissen.
    liefs Jos
  11. Riccardo:
    8 mei 2018
    Dat klinkt als een jaloersmakende reis. Geniet ervan!
  12. Carly:
    8 mei 2018
    Alfons een hele mooie en goede reis gewenst. Ik lees graag je verhalen.
  13. Trudy Voskuil:
    8 mei 2018
    Alfons, zo zie je maar weer waar sprookjes toe kunnen leiden. Ben benieuwd naar je belevenissen!
  14. Marion Keetlapper-Barkhuis.:
    20 mei 2018
    Alfons en Bart, dat is en wordt genieten met elkaar van alles wat je op deze reis samen mag ontmoeten .
    Wie verre reizen maakt , kan veel verhalen , en daar ben je nu al me bezig .