2 juni 2018 - Almaty

2 juni 2018 - Almaty, Kazachstan

2 juni 2018 ALMATY

Wat een stad toch weer!! Daar had ik geen idee van. Modern, prachtige fietspaden (echter zonder fietsers...), heel groen, op 2 plekken waar Bart en ik langskwamen waren ze muziek aan het maken. Helemaal niets mis mee.

DSCN5364    DSCN5295

DSCN5330 , DSCN5343

We hebben in totaal zo’n 8 kilometer gelopen (bij een temperatuur die steeg naar boven de 30 graden!) en we zijn met de kabelbaan naar boven gegaan waar zich een kermisachtig gebeuren afspeelde. Er stonden bronzen standbeelden van de Beatles (volgens een plakkaat de enige keer dat ze alle 4 tegelijk zijn vereeuwigd... !?). We hebben op de Mooiste Plek van Almaty geluncht en waren direct door ons resterende geld heen.

P1070857   P1070838\

P1070841   P1070850

Toch nog maar wat extra geld gewisseld. IJsje en water gekocht en naar de Groente (++)markt gegaan voor de laatste cadeautjes. Biertje gedronken met Sander en 3 andere groepsleden.

Om 20 u verzamelen om te eten en middernacht richting vliegveld. Volgens plan stegen we om 04.00 uur op en landden aan het eind van de ochtend lokale tijd in Amsterdam. Onze prachtige reis zit erop!!!

1. Yvonne verheijen:
    2 juni 2018
    Alfons ik vond het weer erg leuk om je verslag te lezen. Maar ik miste toch Anja met haar invallen op deze reis. Ik hoop dat er weer snel een volgende zal zijn groetjes en bedankt👍🏻👍🏻👍🏻🙋🙋🙋😎😎😎
  2. Jan Willem:
    2 juni 2018
    Welkom thuis. Dinsdag de verhalen uit eerste mond.
  3. Chris:
    2 juni 2018
    Doe mij ook maar een leeg fietspad :-)
  4. Chris:
    2 juni 2018
    Doe mij ook maar een leeg fietspad :-)
  5. Martine Heijmen:
    3 juni 2018
    Welcome back! Superleuk om te lezen allemaal. 😀
  6. Alfons Heijmen:
    4 juni 2018
    Ha Yvonne en andere schrijvers, ja, ik ben weer helemaal thuis. Ik heb de invallen van Anja ook wel gemist deze reis. En die fietspaden, de hele dag in Almaty welgeteld 4 fietsers ontwaaard. Lege fietspaden is fijn, té leeg is minder.
    Ik ga de komende dagen de (b)log afronden met foto's en nog verhalen van reisgenoten.
  7. Wim:
    4 juni 2018
    Leuk om je verhalen te lezen , veel gezien en beleefd , nu weer thuis in NL . Maak je er ook nog een verslag van met foto's enz. leuk om 17-06 te vertonen met de yanks
  8. Alfons Heijmen:
    4 juni 2018
    Mooi - ik ga zien of ik dat ga redden voor de 17e!