16 jun 2018 - apotheose

16 juni 2018 - Haarlem, Nederland

2018-05-14 Al (60) - kopie  2018-05-15 Urgenz - Nukus (108) - kopie

Zo..., alweer 2 weken thuis. Dit blog samen met Anja tot een leesbaar geheel maken, kleinkinderen opgevangen, vier-daagse meegelopen, klussen op de kanoclub en aan ons eigen pand, familiefeesten, presentatie voorbereiden voor morgen, de ultieme Heijmendag.... Het leven neemt mijn leven weer over!

2018-05-17 Khiva (33) - kopie  2018-05-21 Samarkand (13) - kopie

Ik kijk met veel plezier terug op de reis. Heel prettige mensen, mooie steden, prachtige natuur, spannende groep..., wat wil je nog meer? In elk geval verder lezen over  de landen en hun architectuur .

2018-05-21 Samarkand (40) - kopie   2018-05-19a Al (14) - kopie

Ik ben ook bezig met een word-doc waarin het hele reisverhaal is opgenomen. Met nog extra foto's en in de komende weken de neerslag van wat ik er nog over ga lezen en studeren. Dus als je belangstelling hebt, mail me dan op [email protected].

2018-05-23 Tasjk+Aksu (66) - kopie  20180514_105452 - kopie

Al met al een geslaagde reis samen met Bart - en je weet maar nooit, misschien komt het er nog een keer van, dan zal het zeker wel wat korter zijn...

Dank dat velen van jullie de tijd hebben genomen om mij te volgen, dat waardeer ik zeer!

1. Chris:
    17 juni 2018
    Ik heb met plezier steeds het blog gelezen en op naar
    een volgende reis om alles dan weer te kunnen volgen.
  2. Wim:
    17 juni 2018
    Wat ik gelezen heb , vond ik de moeite wel waard , je hebt het keurig verwoordt , suc6 met alles , druk baasje ,na je werkende leven !!! Tot straks groetjes uit Garderen
  3. Rudi:
    17 juni 2018
    Amai, alfons, dat heb jij weer goed gedaan! Nog vele belgische groeten, en dank voor jouw ongelooflijke sympathie als we de wereldbeker winnen!
  4. M uit B:
    18 juni 2018
    Alfons, ik pik een paar foto's !
  5. Hans:
    18 juni 2018
    Al weer helemaal gewend ? Dan kunnen we wel weer eens gaan lunchen onder het genot van een mondeling reisverslag.
  6. Pim:
    19 juni 2018
    Alfons ik heb genoten van je reisverhalen....bedankt.
  7. Yvonne verheijen:
    21 juni 2018
    Leuk verslag Alfons ik heb weer genoten🙋🙋🙋
  8. Alfons Heijmen:
    21 juni 2018
    Ha Yvonne, dank je en lieve groeten!